Šis paveikslėlis neturi alt atributo; jo failo pavadinimas yra Lipniu-juostu-parduotuve-internetu-pirkimo-salygos-2.png

PREKIŲ GRĄŽINIMO SĄLYGOS

1 . Prekės pirkimas

1.1. Visi perkamos prekės duomenys nurodyti prekės aprašyme. Pirkėjas pirkdamas prekę patvirtina, kad su visa informacija kuri suteikiama lipniosjuostos.lt svetainėje, susipažino ir sąmoningai priėmė sprendimą pirkti.
1.1. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

2. Prekių grąžinimas ir keitimas.
2.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

2.1.1. Prekės priimamos grąžinimui tik užpildžius ir pateikus pardavėjui prekių grąžinimo formą (forma parsisiųsti).
2.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
2.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
2.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
2.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
2.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
2.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
2.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
2.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
2.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.

3. Pirkėjas norimą grąžinti prekę, privalo pristatyti adresu Ulonų g. 5, Vilnius LT-08240, Tel. +37069322325. Jeigu pirkėjas grąžina prekę dėl akivaizdžių kokybės trūkumų, pardavėjas kompensuoja prekių grąžinimo patirtas išlaidas, taip pat pirkimo metu sumokėta sumą už prekę ir jos pristatymą. Tuo atveju, kuomet prekė grąžinama, ne dėl kokybės trūkumų ar transportavimo pažeidimų, pirkėjui grąžinama sumokėta prekės vertė išskaitant pristatymo sąnaudas, patirtas pirkimo metu.

Krepšelis

Krepšelis dar tuščias.